wtorek, 23 czerwca 2020

Dzień dobry Moi mili :)
Czas pędzi jak szalony a koniec roku szkolnego 
już nas dogonił. 
 Z pewnością przyznacie mi rację, że ten  rok szkolny był  wyjątkowy. Przez wiele dni, zamiast w szkole, spotykaliśmy się           w naszej wirtualnej klasie "Asy z naszej klasy" 
Mam nadzieję, że czuliście się tutaj  dobrze 
i  z radością zaglądaliście na naszego bloga :)
Podsumowując naszą całoroczną pracę chcę Wam bardzo podziękować i pogratulować. 
Dziękuję za zaangażowanie, wysiłek i sumienną pracę, piękne prace plastyczne, konkursy, lekturki spod chmurki, liściki z wyrazami sympatii, uśmiechy, powody do radości, motywację  do pracy i  wspólne zajęcia w szkole i te zdalne.

Dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję :)
Jestem z Was bardzo dumna
 Taka klasa to SUPER KLASA!!!

Bardzo bym chciała, abyście napisali w komentarzach jak Wam minął ten rok szkolny, czego się nauczyliście, co było dla was najciekawsze, co było najtrudniejsze, co sprawiło najwięcej radości i co na pewno zapamiętacie na długo.  
 
Wasze komentarze, to  będą dla mnie najlepsze uściski od Was 
za wspólną naukę w klasie drugiej.  

Na koniec życzę  Wam ... 

Klik: KARAOKE 

SERDECZNIE POZDRAWIAM ....
pani Basia :)










 


















5 komentarzy:

  1. W tym roku najbardziej podobało mi się, praca plastyczna prezent na dzień mamy i taty. podobało mi się że lekcje były dobrze wytłumaczone
    mogłem sam je odrobić.
    pozdrawiam Kuba Gozdołek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry mi się najbardziej podobały pracę plastyczne, wf, że były lekcje pisane ze zrozumieniem i że blog był fajnie prowadzony, lektura o detektywie Pozytywce, do zobaczenia w piątek. Pozdrawiam całą klasę 2c z Panią Basią.

    OdpowiedzUsuń
  3. A najtrudniejsze było rozstanie z klasą, że nie mogłam spotykać się z koleżankami i kolegami i z Panią, brak kółka tanecznego i innych wspólnych zajęć 😒

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten rok szkolny szybko minął, z radością zaglądałam na naszego bloga, wszystko było dokładnie napisane. Bardzo podobały mi się prace plastyczne. Miło było zobaczyć się z Panią i z klasą online. Pozdrawiam całą klasę, oraz Panią Basię i życzę wspaniałych wakacji. Patrycja 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. I jeszcze podobało mi się, że w ostatnim czasie nie było sprawdzianów 😁

    OdpowiedzUsuń